duminică, 28 iunie 2009


Cu siguranta as fi vrut sa scriu despre minunatul concert de la Sala Palatului, " Mozart Rocks".
Stii cum e un maraton? Cam asa au venit toate pe capul meu cand incercam sa imi gasesc cuvintele potrivite in descrierea muzicii splendide.
Ei bine, dupa concert, am aflat despre Michael Jackson. Nu am sa scriu nimic, cine a fost, ce a facut, istorie, cantece, copii etc. pentru ca se presupune ca deja stiti tot, sau ca ati aflat acuma, odata cu vestea mortii sale.
Tin sa mentionez ca la 6 ani imi injuram propria mama pentru ca m-a batut.
M-a batut pentru ca am murdarit juma' de camera cu aracet d-ala comunist. Lipisem 4 postere imense cu Michael.
Apoi iar mi-am luat bataie.
Pentru ca descoperisem sclipici auriu ( era fard de pleoape ) si l-am imprimat ( tot cu aracet) pe geaca de piele a lu' tata.
Asa cum aparea Michael in "Remember the time".
Zilele trecute il injuram pe domnu' Cristi de la RDS pentru ca nu imi merge netu' si el tot insista ca am un virus si sa scap de el caci apoi lucrurile revin la normal.
Luni am facut scandal acolo ca stiu io ca n-am virusi, ce-s, o virusata?!
Marti dormisem toata ziua ca am picat examenul ( nu am avut net pentru a aduna informatiile necesare, asa ca nu am mai stat stresata cu ceasu' la ureche).
Miercuri fac o vizita din nou la RDS.
Joi gasesc virusul ( era intr-un folder cu albumele lui Michael -mai exact "Dangerous"), il nimicesc si merge netu'. Il sun pe Cristi si nu imi cer scuze.
Joi spre vineri netu' merge si aflu ca Michael Jackson nu mai este printre noi.
Care sa fie semnu' ? Ca virusul se afla ironic in "Dangerous" ( ca deh, era periculos al naibii, distrugea toata scurgerea de net catre apartamentul meu) sau ca se afla tocmai acolo?

Michael Jackson este artistul meu favorit . M-a facut sa visez in fiecare moment in care mi-am dorit sa nu mai ascult nebunia mamei. Sau tristetea tatalui meu. Sau paranoia fratelui meu mai mare.
Vorba unui bun prieten. A murit un om, s-a nascut o legenda.
Si sunt sigura ca e mai bine asa.
Ii este mult mai bine acolo, unde se afla acum.
Dupa asta, am mai avut de infruntat multe noutati in viata mea mica si asa s-a dus dracu' totu' si am uitat ca am fost la concertul ala splendid .
Duceti-va la Mozart Rocks daca se va mai tine undeva, candva.
Clasicele melodii compuse de genii si acompaniate de chitari rock, va zic eu, e combinatia perfecta, asa cum fata cu rochie vaporoasa da sexy pe motorul lui Leonard , vecinul trashy cu botine din piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu