luni, 19 aprilie 2010


Iar fac reclama in functie de preferintele mele.
Numai ca de data asta, ceva mai de pe meleagurile noastre.
Alexandrina Hristov- Albumul "Omdelut"
In special melodia "Noi doi"
Sau nr 7, daca ai cd-ul original.


Vorbeam recent cu un bun prieten.
L-am intrebat intr un moment de furie si debusolare - ce naiba este asa important in viata asta? E minunata viata, dar ce e asa important?!
Nu m-am prins nici pana acum.
Uneori obtin singura niste mici raspunsuri doar uitandu-ma zi de zi la ce dau eu mereu importanta si prin ceea ce fac .
Ei bine, ma uit zilnic in oglinda si ma stramb la cele 5 kg acumulate , fac curat in dulap in speranta unei idei de tinuta pentru diseara( asta daca ies), fac un pas in atelier si pe urma doi inapoi , ma tachinez cu oamenii aia doi minunati care mi-au dat viata si stiu ca sunt plictisiti din cauza mea , incerc sa gatesc pentru a nu ma mai gandi la ura, gelozia, invidie ( stii tu toate sentimentele alea urate care pun stapanire pe noi de la o varsta anume) si iubesc un barbat la nebunie si disperare asa ca orice Carrie Bradshaw.

Si?

Zilele sunt la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu