duminică, 30 mai 2010


Prematur am stiut ca sunt altfel.
Asta nu inseamna speciala.
Doar altfel.
Cand prietenele mele ascultau Britney Spears si Andre, eu ascultam Meat loaf, Prince, Michael Jackson si Queen. Cand isi vedeau de carte eu am renuntat la carte si m-am dus la arta, unde mi-a fost inzecit mai usor.
Cand inca erau la carte eu deja traim ceea ce trebuia sa traiesc 10-12 ani mai tarziu.
Cand m am lovit toti erau fericiti. Caci abia cunoscusera ceea dupa ce tanjeam.

Am ajuns aici.
Totul , absolut totul , a fost cum am vrut eu.
Este si nu este bine.
Caci am sarit peste cateva etape, crezandu-ma mai curajoasa ca restul lumii.
Am trait in 21 de ani ceea ce tu ai trait in 40.
Sunt din pacate, usor implinita.
Dar sunt obligata sa ma comport ca la 21 de ani si mi-e tare greu.
Cum sa ma opresc aici, cand nu am dreptul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu