marți, 22 decembrie 2009

2009

Cum cuvintele mi-au fost absorbite de nopti nedormite, alcool, depresii , probleme provocate si ce o mai fi pe lista mea neagra, m-am decis sa imi spun povestea si locul meu in lume prin imagini in anul 2009. Pentru cine, habar-am. Cine s-o uita, pozele sunt facute de mine.
Si cine observa deviatia de la luna februarie la mai, atunci am zacut in pat si am ascultat muzica.
Si am slabit 10 kg.
In fine.
Cum arata 2009-ul meu in imagini:


Ianuarie








Februarie







Mai



Iunie



Iulie







August

Septembrie



Octombrie



Noiembrie




Decembrie


Si cam atat, desi...mai sunt cam 9 zile din 2009, dar ce se poate schimba in 9 zile?
Pentru unii multe, pentru altii ca mine...nimic.

2 comentarii:

  1. frumos colajul. asa este. pentru fiecare in parte, un nou inceput este de fapt o aplecare spre trecut. spre trecutul faptelor noastre:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, ma bucur ca ti-a placut :D

    RăspundețiȘtergere