duminică, 8 februarie 2009

Nuca. Nuca de cocos.


Aseara discutam cu un prieten despre cum ar fi sa invatam sa traim intr-o coaja de nuca de cocos. Am dezbatut pana m-am decis sa ies din casa, in speranta ca voi ajunge la convingerea ca e imposibil sa ajung chiar si in Caraibe, daramite sa dorm intr-o coaja de nuca de cocos.
Am ajuns.
Nu, nu in Caraibe.
Intr-o bodega.
N-am baut nimic, am fumat vreo 17 tigari si...am privit.
Cum lumea isi coboara pantalonii sa ni se mai vada nitel tatoaju' ala sters de cocalar, cum altii isi fac sperante ca voi schita vreun zambet la adresa lor, cum dansatoarea are si ea un tatoaj da' permanent, fix pe abdomenul de pustoaica, cum toti betivii intra-n mine, ca deh....TRAIAM IN NUCA MEA DE COCOS!
In nuca mea cocos se plantau marijuane si amidon in nori.
Peretii colibei mele erau portocalii cu strasuri frumoase de muguri.
Imaginea nisipului era alba si catifelata, infundandu-mi narile pana la extaz.

La un moment dat, apare un individ, care-mi incepe teoria " singuratatii" ca nu este sanatos sa stai singur, sa ajungi acasa,bla bla, sa dai drumul la tv si apoi sa adormi . Tot singur caci tv-ul l-ai stins inainte sa bagi la somn. ( fraaaaate, mai lasa-ma in pace, tocmai ma devoreaza niste pui de urs panda....)
Discursul continua. bla.
...incep sa ma panichez , caci ajunge la partea " diviziunea sufletului si relatia suflet pereche" ( o gasca de raci furiosi napustesc in paradis) ...alaturi de cineva esti fericit, implinit, bla bla....( incep sa pierd teren) ....bla bla, la la, cum altfel, am putea investi sentimente, daca nu am fi cu cineva ( ok, vad norii care atarna pe cer, deci nu-i bine, nuca de cocos n-a rezistat )....dragostea poate fi....( nu mai vad nimic)...deci , pana la urma urmei, singurica???!!! ( no signal.)

In drum spre casa, m-am gandit ca nu e buna varianta " nuca de cocos".
Tot te devoreaza vreunu mai puternic sau al dracului de pisalog . Fara jaluzele, fara pereti de cocos...ce-a mai ramas?
Cred ca a mai ramas sa trag un pui de somn , singura, in fata televizorului si...al dracului de fericita.
Putem face ce vrem pana la urma urmei,sa ne aruncam cu mintea deasupra norilor ca si David Caspar Friedrich , sa ne lasam devorati sau sa bla bla despre bla bla ,una din o mie.
Singuratatea este benefica si ajuta la regenerarea firului de par.
Ce, gresesc undeva?!

3 comentarii:

  1. Eu cred ca singuratatea este cel mai groaznic sentiment. Oamenii nu sunt facuti sa traiasca singuri si este falsa senzatia de "fericire" pe care ar putea'o trai un om tocmai pentru ca e singur.
    Sper sa n'ajungi sa vezi cum e cand incepe sa'ti pice firul ala de par "regenerat", pe fondul stresului si frustrarilor cauzate de singuratate.
    Apropo, s'a schimbat ceva in ultima vreme si nu stiu eu? Pentru ca nu reusesc sa te inteleg foarte bine ... de ce'ti vin idei din astea?
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce se intampla cu mine, imi vine sa ma izolez tot mai mult pe zi ce trece de lumea exterioara, poate din cauza ca nu mai suport nici un om in jurul meu care imi tine prelegeri, teorii sau se macina pentru o situatie copilareasca si de doi lei cand alti 6 copii mor in momentul acela de Progeria.
    Poate exagerez, dar din ce in ce mai multi oameni isi fac probleme inexistente...sau se consuma pentru inutilitati...
    Sau vin altii si imi spun de ale lor , atat de dulci si fragile "probleme" in timp ce eu chiar ma gandesc de unde sa mai fur bani pentru panza.

    nu e al naibii de stresant si iti vine sa te uiti la "Nemuritorul" ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da mai Lavy, te inteleg. Am si eu momentele mele cand imi vine sa ma duc in p.la mea in creierul muntilor de nebuna sau sa ma culc si sa ma mai trezesc peste cativa ani. Dar stiu ca ideile astea imi vin din cauza unor frustrari, nemultumiri, neimpliniri, etc. Si mai stiu ca multi dintre noi daca nu avem probleme le inventam. Sora mea in ultima vreme tot spune: "pai astea sunt probleme? voi aveti probleme? Rugati'va sa nu vina vremea sa aveti intr'adevar o problema!"
    Eu te pup si sper sa iesi din starea asta.

    RăspundețiȘtergere