miercuri, 28 ianuarie 2009

End of Christmas


Astazi s-a terminat Craciunul pentru mine.
De fapt, s-a terminat de mult. Mai exact, cu putin timp inainte sa impodobesc bradul.
Un bradut artificial si rece.
Cu luminite albe.
Pe graba.
Ametita.
Nervoasa.
Si disperata tocmai la final ca o instalatie nu mergea...
Parca totul nu mai mergea atunci, asa ca nici n-am mai indraznit sa privesc pomul acela ecologic pana nu a sosit dragul meu frate cu o instalatie nou-nouta. Si alba. Ma simteam ca la maternitate. L-am impodobit fericita ca-mi va lumina calea pana la camera mea in urmatoarele saptamani cand voi veni beata din bar, caci asa se sarbatoreste Craciunul in viata mea.
Am avut sentimentul ca extrag ceva din viata mea atunci cand i-am scos toate globuletele noi,zurgalaii la 1,5 lei bucata ( scump, domne!) , margelutele argintii, steaua de plastic...
M-am bucurat pentru prima oara in viata mea ca au trecut sarbatorile. Mi-am prelungit pana astazi nostalgia si nervozitatea pe care mi-o transmitea bradul ala.
De ce Dumnezeu nu venea primavara mai repede?
Din cauza bradului.

Toti trecem prin asta?
Atunci jur ca sarbatorile trebuie interzise! ( dupa ce implineste cel mai mare copil al familiei 15 ani, trebuie sa opriti incurajarile despre Craciun!!! Interzis brazi! Interzise pulovere crosetate! Interzise mesele in familie cu toti copii mahmuri la masa! Stergeti colindele de pe laptop! )
Ma scarpin in ochi cu o furculita plina de salata de beouf cand aud : " Craciunul e magic, e familie, etc etc, daca nu iti place Craciunul, jur ca unui pui de ren din Laponia i se va taia nasul! "
Sarbatorile nu tin decat cativa ani.
Dragostea numai trei.
Depresia din scoala generala tine pana iei capacitatea.
Totul este estimat de la bun inceput si totusi, in anumite conditii, decidem sa continuam. (asa cum am decis inconstient sa vad 2 luni de zile omuletii de zapada si mos craciunii din ciocolata, abtinandu-ma in chinuri sa nu ma infig in capul unuia! )
De ce ne prelungim " suferintele?"

P.S. Bine ca m-au ajutat ornamentele de 230 ron pentru cursul de fotografie cu tema
" Stralucitorrrrr! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu