joi, 15 ianuarie 2009

Doftori.


"Nu esti genul care sa asculte sfaturile bune venite din partea celor apropiati. Fumezi in continuare foarte mult, pierzi noptile lucrand pentru scoala si bei cafea in exces. Neglijenta de acum te va costa scump peste cativa ani, poate doar peste cateva luni. Te vei simti surmenata si nu vei mai putea da randament. Ofera-ti in aceasta saptamana cel putin doua zile de relaxare si odihna." spuse nea doftoru' Alexandru...
Doctorii... Doctorii ar trebui sa se inchida intr un ospiciu al lor, plin de seringi si branule,deasupra unui mic geam pe unde sa poata respira, pana cand ma enervez si le inchid si geamul... Dar pana atunci fac o treaba buna, in ajutorul celor neajutorati,desi parca, parca, mai am putin si explodez cand ii vad profilul domnului doftor Alexandru, care nu mi-a dat niciodata scutiri pt scoala...
M-am gandit intr-un fel sa ii fac o surpriza( tot la scutiri imi statea mintea) si sa ii ofer ceva in semn de recunostinta pt onomastica dumnealui... M-am plimbat, m-am ametit,invartit, rasucit, cu rezultatul nemultumitor al celor 3 ore silitoare de cautare in gasire de nimic. La fel a fost si a doua zi...si a treia, si urmatoarele luni, pana m-am resemnat cu acest individ care nu imi vrea binele! Am renuntat la toate serviciile sale, scoala se terminase, inca mai discutam cu dansul despre planul sau de a ma lasa eu de fumat . Nu il ascultam, desigur.
Pana s-a gandit dansul la toata suferinta mea... si m-am trezit cu un plic mare, gros, in fata usii... Era de la nea doftoru'! Si ghici ce! Toate scutirile mele care le-am cerut pe tot parcursul anului scolar, toate zilele de absenta, 11 ianuarie,12 ianuarie, 13 ianuarie...etc 20 martie, 21 martie, etc, toate lunile aprilie si mai... Dar de ce mi le-a trimis tocmai acuma cand am terminat anu' scolar in chinuri din cauza lui? Era o dilema pt intreaga populatie din casa mea la ora actuala... In mijlocul dilemei am gasit si raspunsul, si anume: " Lasi fumat , primesti scutiri la anu ,afurisitu' bac, rezolv! Dar lasi fumat! " Ce strategie subtire...za' only condision of Sir Doctor...
Totusi imi vroia binele. Dar inca nu m-a convins sa ma las de fumat ...

Si uite cum au trecut 2 ani de atunci , un an si jumatate fiind nefumatoare si spre deziluzia tuturor, m-am reapucat de fumat.

2 comentarii:

  1. Iubita, tu si cu mine se pare ca tindem sa'i dezamagim pe cei din jur. M'am reapucat si eu de fumat. Adevarat, nu fumez cum fumam inainte, acum mai mult stric tigarile dar ... tot un drac. Oricum, anunta'ma cand te vei hotari sa te calugaresti, mergem impreuna. Pana atunci ... da'i inainte cu tupeu!
    P.S. Nu incurajez nici fumatul si nici alte vicii ... dar, pana la urma fiecare face ce vrea.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. In ziua in care am auzit o colega ca se lasa de fumat pentru a economisi bani nu stiam pe unde sa apuc. Sa plang sau sa rad?
    S-o credeti voi ca economisiti bani cand va lasati de fumat! Va cumparati cipsuri de banii aia si tot lasitate se numeste, baaai!
    Eu nu am fumat un an si jumatate si n-am economisit nici un banut!
    Insa minunea s a petrecut atunci cand am intrat in stresuri si focuri,atunci cand odata cu reapucatu o venit si o imensa lucrare de pictura.
    Si-asa o sporit si banu'.
    THE END.

    P.S. Ma tem ca nu ma voi calugari.
    Iarta-ma . :))

    RăspundețiȘtergere