luni, 12 ianuarie 2009

d.p.v.


Am pasit singura, cu incredere.
Am reusit sa ma adaptez in sufletul tau. Insa nu eram singura.
Pacat.
Pacat pentru amandoi?
Intr-un fel , dar mai mult imi pasa de mine...

Am revazut dupa multa vreme pe cineva.Cred ca vazuse ceva minunat in peretii din cafeneaua aia blestemata. Asa , slinosi de amintiri ... numai in ochii mei nu indraznea sa se intersecteze cu ura ce-o port...Cine-ar fi crezut ca un intrerupator te poate afecta pentru multi ani?
Cine-ar fi crezut ca altcineva m-a aruncat, indirect, in bratele lui?
Sincer, m am saturat de dragostea la prima vedere....
Aia chiar a fost dragoste la prima vedere. De-am iubit cu atata intensitate din prima ora...cred ca a fost dragoste la prima ora. Consider ca ce-a urmat, au fost repercusiunile dragostei la prima vedere, asa cum consecinta mancatului in exces este somnul. Si iarasi, somn.
Dragostea la prima vedere nu te mai ajuta sa te gandesti la tine, la somn, la treburile zilnice, la aranjatul cartilor in rafturi, la meditatul viitorului...pur si simplu, traiesti neica, clipa aia .
Dragostea la prima vedere nu este mereu sincera.
Dragostea la prima vedere nu este mereu comestibila.
Dragostea la prima vedere nu este mereu un vis.
Si totusi...am continuat sa cred in dragoste la prima vedere.
Poate ar fi trebuit totusi sa ne gandim pur si simplu la dragoste, nu la subiectul tabu din Cosmopolitan. " Crezi in dragoste la prima vedere?" Completeaza tu draga, autoare, porcaria aia de test inventat in redactie, cu tot felul de variante stupide pt raspuns!

Nu exista, oameni buni.
Exista doar DRAGOSTE si atat.
Si daca-ai intreba orice om, ti ar raspunde cu siguranta.
Dragostea face parte din tot ecosistemul . Din ploaia de primavara. Din computerul tau. Din sufletului unei surubelnite. Intr-o coaja de nuca... Aripi de licurici...

Nu mai cred in dragoste la prima vedere. Caci daca te uiti mai atent.....
Stiu ca totusi, detest imaginea omului ce defineste d.p.v ( dragostea la prima vedere) in viata mea. Ca este inutil si impotent mental.
Mai tarziu, probabil, mult mai tarziu...ai sa vezi ce este aia dragoste la mai multe vederi...
Si nu din alte cauze. Ci a berii.

Am pasit singura, fara incredere.
Si-am reusit sa fiu singura.



Cu tine.

3 comentarii:

  1. Hmmm! Draga de tine ... Am avut momente (multe) in viata cand mi'am dorit sa fiu o "heartless bitch", sa nu simt nimic pentru nimeni. M'as fi protejat in felul asta in fata multor dureri si dezamagiri. Dar nici eu si nici tu nu suntem create astfel, cum bine stii ... Voi crede intotdeauna in dragoste (ca este la prima sau la a doua vedere, nu stiu cata relevanta are) si nu voi inceta niciodata sa sper ca intr'o buna zi voi intalni "acea" dragoste ... Te pup si ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. si... atunci astepti a IV-a vedere, dupa ce ai baut tone de cola, sondezi terenu', oricum la inceput iti place, si te trezesti ca ai pierdut o "caruta" de vreme si o bascula de bani (nu e cazul femeilor) in loc sa te opintesti sa faci ceea ce de fapt, de mult trebuia: sa vezi partea buna a lucrurilor de la inceput, pentru ca de parti proaste toti suntemi plini. "full of shit" cum ar zice americanu'.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca bine zici tu, mai Caline. Insa ma gandeam la o expresie romaneasca la acest ' full of shit".
    Ma chinui de 3 zile sa postez comentariul. Tot nu gasesc expresia rafinata .
    Apoi incep sa ma gandesc daca nu cumva imi bat capul prea mult...
    Hmm.
    Ce sa spun.
    Deviza mea pentru viata este stupida si total inspirata din Marin Preda pentru ca fiinta mea nu a fost in stare sa gandeasca o clipa la ceva original. deci :" Daca dragoste nu e, atunci nimic nu e. "
    Stupid? :))

    RăspundețiȘtergere