luni, 26 ianuarie 2009

Reduceri extrase(nzoriale)zoniere.


" Ochi pentru ochi si lumea va fi oarba."- Gandhi
Este si un film cu acelasi nume. Va rog eu sa-l vizualizati. Poate va vin idei, pentru ca eu simt din ce in ce mai acut cum oamenii si-au pierdut sensibilitatea pentru viata.
Ei bine, ideile mele nu sunt momentan asezate-n ordine , de aici cred ca sunt usor inculta.
Uneori ma ratacesc prin citate, vorbele femeilor post comuniste din metrou si incet, incet la anunturile reducerilor de sezon in second hand-uri. Cum sa fie reduceri la un magazin cu preturi minuscule? ( !!!???)
Lumea devine din ce in ce mai minuscula. (.) = cam atat.
Creierele noastre pane se inmoaie intr-un stomac suculent.
Poluare maxima, ce mai.
Pe cat detest societatea in care traiesc, pe atat de mult o devorez,o analizez si raman stupefiata vreo doua primaveri la rand. Cu cat vom reusi in performantele noastre de a nu mai zambi in fata doamnei de la chioscul cu ziare, cu cat reducem " o seara buna va doresc! " la McDrive, pe cat de mult ducem in spate orgoliile, frustrarile si complicatiile inutile la care ne supunem zilnic, ei bine, nu va mai intrebati de ce dracu' nu va zambeste sarmana aia de la chiosc!
Suntem toti tot mai orbi precum miriapodul.
Caut ochelari. ( sa fie ca ai bunicii ca am vazut ca se poarta, parol! )
Si-am gasit azi dimineata. ( mari si negri)
Da, m am trezit. ( greu....)
Pentru o ora. ( !!!)
Ce-am facut atunci?
Mi am luat sacouri de la second-hand. (!!!)
De ce?
Ochi pentru ochi si era cat pe-aci sa pierd reducerile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu