marți, 10 martie 2009

Marry me?


Nu stiu cate teorii exista in lume despre casnicii, relatii , barbati si femei.
Probabil cate una adaugata la fiecare secunda, daca stam sa ne luam dupa toti oamenii care respira pe planeta aceasta si vin cu teorii dupa vreo dezamagire, betie, revelatie, ce-o fi...
Este minunat cum ne schimbam.
Acum multa vreme am spus ca fara dragoste nimic nu e. Trebuie sa ma atarn intr-o buna zi de o bucata de voal, caci vreau sa fiu o mamica tanara , responsabila si sa am vreo 80 de kg. A, si 1.90 cm. Ihim.

Apoi, am fost dezamagita si m-am decis ca este mai bine sa invat mult, mult, mult pentru a calca in picioare rasa masculina cu un Cadillac Eldorado ( pe care mi-l voi putea permite pentru ca am stat acasa si am tocit cu lacrimi de crocodil! ) - sa revenim la Cadillacu' Eldorado, asa cum avea Elvis. Mai putin culoarea.
Sa respect propria-mi radacina si sa fac o inseminare artificiala pentru a-mi transmite gena superba mai departe cu numele meu de fata. Ce mai mandrie!

Vine o zi peste teoriile mele proaspat inaugurate si multe carti in geanta, cand bum!
Am ramas pe acelasi podium, de fapt, insa am zis si eu ca am dat peste unu' care nu ma va mai trimite la inseminare artificiala.

Timpul a trecut, Cadillacu' este in continuare admirat in documentarul despre Elvis Presley si am luat brusca decizie ca viata nu are sens fara un Bmw ( si nu orice, ci un Bmw Ursulet, comunist si rablagit), imprumuturi la banca, sterilete si libertate maxima!

Este mult mai plauzibil sa iti iei un Ursulet la mana a doua.
Sa nu iti para rau cand il lovesti de bordura din statie caci esti pe graba, femeie! - termen limita cu predarea articolului despre redingota barbateasca in revista Burda .
De ce m-am oprit in statie?
A, pentru Kent.
Este mai plauzibil sa iesi la 5 dimineata din casa cand esti singur.
Sau sa arunci niste sacouri Armani de la etaj si asta inseamna ca s-a terminat! Fara platit avocati, instanta si alte dosare!
Si inca multe lucruri plauzibile!
Si care dintre cele 3 teorii de mai sus sunt incercate si cele mai traite?
Normal ca cea din urma.


Consider ca ultimul pas intr-o relatie este casnicia.
Nu sunt de acord, simtul libertatii se pierde ca aroma unei cafele bune dupa ce se raceste.
De ce as avea nevoie de atasament cand pot avea noutati si activitate in fiecare seara?
De ce as face copii cand pot sa adopt unul atunci cand ma decid cu adevarat si culmea, mai ai si timp sa te razgandesti? ( si ramai si la cele 52 kg mentinute pana atunci)
De ce as merge la Mangalia cu familia si m-as culca terminata la ora 23 cu nostalgie in suflet ?
De ce as ajunge intr-un moment in care sa traiesc pur si simplu ca : ASA TREBUIE!(??)


Intelegere, dragoste, dat o parte din patul tau pufos si celuilalt, stim ce inseamna toate astea...
Dar chiar seara de seara?




Traiti-va viata domne' ca pan' la urma, ne nastem singuri si tot singuri suntem in propriul nostru interior.

7 comentarii:

  1. eleva lui paunescu ce frumos vorbeste. "carte de invataturi" by angelina
    ai inceput sa ai logica! revino-ti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-mi revin la logica sau euforie? Domne' fii serios.
    Eu nu-mi revin niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. oare?!
    te faci inteleasa si asta arata cat de "revenita" esti.
    ultima impresie a schimbat putin situatia...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai pomenit de "casnicie". Ce e aia? Iti zic eu ... un fel de ocna, munca silnica pe viata (sau, ma rog, depinde cat rezisti) ... muncesti, nu stii pentru ce muncesti, nu ai satisfactii, esti tinut permanent sub observatie, esti taxat pentru orice greseala, chiar si pentru cele inchipuite, iar simtul libertatii nu mai exista. Ha, ha, ha ... stiu c'am exagerat prea mult, dar doar ca sa punctez faptul ca din pacate, in zilele noastre institutia casatoriei a ajuns sa fie depasita. Costumul de mire si, respectiv rochia de mireasa incep sa stranga ca si camasa de forta. Avem dragoste interesata si respect si valori morale zero ... daca nu te tin dragostea si respectul alaturi de o persoana, nu te va tine nici o hartie.
    Hai ca intelegi tu mai bine ce vreau sa'ti spun ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Inteleg perfect :D
    Si nu cred c-ai exagerat, eu cand aud cuvantul " pirostrii" imi vine sa ma impusc, deja am alergie la tot ce tine de "lipit" intre oameni.
    Tu ai spus-o in maniera placuta :))

    RăspundețiȘtergere