sâmbătă, 28 martie 2009

Trois


Trebuie sa scriu despre asta, neaparat.

Acum ceva vreme, ma rugam de Timp sa treaca mai repede.
Mai exact , sa treaca sarbatorile de iarna care au fost ca un chin prelungit la adresa agoniei mele zilnice. Recensamantul. Razboi mondial. Case explodate. Artere umplute cu aer posac.
Ce mai.
Scena finala din " Pianistul".
Astazi, in splendoarea primaverii ce va sosi ( simt eu) curand, cele 18 grade adunate si cam atat, am ajuns sa dau dreptate teoriei " dragostea dureaza 3 ani".
pai, de ce sa aprob?
Deja citesc carti cu acelasi titlu, ai mei m-au conceput dupa 3 ani de relatie ( dupa venirea mea pe lume, byebye viata ) , tot mai multe mamici tinere divorteaza cand odraslele implinesc 3 ani, fratele meu aproape ca s-a sinucis dupa o relatie de 3 ani ( auzi domne, i a dat pana si casetele video inapoi) , iar relatia mea s-a consumat spiritual ca sa zic asa zilele trecute. Dupa 3 ani.

Ei?
Ce dovada mai vrei, domne?
Viva la Liberte!

2 comentarii:

  1. Trei, Doamne si toti trei. Ce sa mai zic, m-ai lasat fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca am scris mari vorbe, dar pentru mine , la momentul actual , asta este realitatea de care ma ciocnesc zi de zi.
    poate va veni o zi cand voi crede in amor nebun, dar...timp e destul, nu?

    RăspundețiȘtergere