duminică, 10 ianuarie 2010







Toata lumea imi vorbea la un moment dat despre cum sa te simti bine de sarbatori, in special de Revelion.
Mi-am batut foarte multa vreme capul cu teorii despre succesul petrecerii perfecte.
In fine, nu am reusit.

Nu stiu cum a fost pentru cei de langa mine Revelionul.
Pentru mine a fost primul Revelion palpabil.
Fara dorinta pe care trebuia sa o spun mai repede in gandul meu murdar la 12 o'clock.
Fara pupat necunoscuti si tipat in gura mare la oricine " te iubesc, baaaaaaaaaaa"
Fara artificii... ( am fost in Viena-deprimanti oameni, bine ca ne am distrat la viata noastra destul si inca mai ducem.)
Fara dramatism ca vine alt an.
Fara, nu stiu...

In interiorul meu am fost vie si simteam pentru prima oara ca traiesc.
Si de ce?
Pentru ca mi se implinise dorinta de anul trecut pusa pe marginea unui damb de gheata nemiloasa la cota 2000 cu mucii la nas si ochii injectati de durere .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu