vineri, 19 martie 2010


Cred ca o problema reala incepe atunci cand o repeti si o tot repeti.
Credeam ca este ceva in neregula cu mine de stau ore in sir in pat , apoi ma tarasc sleita de puteri in bucatarie unde-mi petrec alte ore pana se intuneca.
Sa nu se gandeasca nimeni la mancare, eu abea ieri am invatat sa curat un cartof si nu-mi place.
In tot timpul acesta am evitat oameni noi . Si-am realizat ca aici nu e doar mania mea " urasc oamenii."
Oamenii in sine se urasc. Oamenii sunt egoisti si rai, asa cum spune un copil de gradinita.
Oamenii rai ii vezi de cand au cel putin 10 ani cum isi etaleaza comportamentul la metrou.
Imi imaginez ca parintii lor nu exista sau sunt si mai rai.

Din pacate, toti oamenii minunati i-am cunoscut intr-o vara cand ploua torential si am stat in genunchi ( metafora) rugandu-ma de ei sa ma lase sa stau sub umbrela lor caci eu sunt atat de paralela incat nu ma uit cum e vremea inainte sa ies.
I-am mai cunoscut in tren. Trecand unul pe langa altul, admirand o tigara si respirand rapid unul povestile altuia. Si ce descoperire! Toti avem cate o deceptie.
Sau in alte tari. Cel mai deprimant este cand ti se pune intrebarea intr-o engleza stricata daca nu cumva ai avea a doua zi liber sa mai discuti. Imi pare rau, maine trebuie sa plec in tara mea natala si plina de ifose.
Din pacate ( iarasi), ii pierd pe vecie pe acesti oameni dupa ce ne despartim , alegand drumuri diferite, caci nu se cuvine sa ne abatem de la calea noastra.
Adica, bla bla.

Inca o categorie, dar aceasta este ceva ce mi-am intemeiat in ani de zile.
Oameni minunati ce i-am cunoscut in conjuncturi stupide. ( betie crunta).
Ii tot zaresti a doua zi la o cafea afurisita da' nu-i bagi in seama pt ca ti-e rau.
Desigur,ca betivii au aceleasi drumuri. Rostogolite si mereu incrucisate.
Iarasi revedere . Asa apuci sa stai de vorba ( treaz) si capeti incredere, apoi un numar de telefon, dar nu-i stii decat porecla.
Ei, ai destul timp sa intrebi " cum dracu' te cheama, frate?" ca apoi sa intelegi de ce unii isi doresc doar porecle. ( parintii nostri comunisti aveau o conceptie idioata fata de prenumele copilului)
Astia-s oamenii minunati din viata mea.
In rest, m-am repetat si cred ca am o problema reala. Urasc oamenii pe care nu-i cunosc. Sau care nu ma cunosc.

Este una din zilele alea in care nu-ti doresti decat putina caldura si muzica buna....
Incearca sa eviti iarna.
Muta-te.
Iti vin cele mai proaste idei de viata.

p.s. poza e facuta vara trecuta
plaja in timpul saptamanii.
iar plaja in timpul saptamanii inseamna ca unicii tai prieteni sunt scoicile.
ador plaja goala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu