vineri, 17 aprilie 2009

A mai ramas o luna!


De luni de zile imi chinui prietenii in fiecare luna , la ore aproximativ fixe cu " au mai ramas x luni , au mai ramas xx luni" .
E vorba de concertul Depeche Mode care va avea loc ( toata lumea stie unde, ce naiba) in parcul Izvor , 16 mai, am uitat ora, conteaza ca mi-am luat bilet cu 7 luni inainte.
Daca zilele trecute am avut o importanta revelatie asupra vietii mele rezervand bilete de avion, concertu' asta trebuie sa fie revelatia revelatiilor!


http://www.divercitycafe.ro/concert-depeche-mode-romania-2009.html


si inca unul pe care-l stie toata planeta, nu a avut nimeni sanse sa nu ii placa :D

4 comentarii:

  1. Multumesc ! Sarbatori fericite si tie ! p.s. o sa povestesc cum fu' la concert :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu am apucat sa-mi iau bilet.:(..dar mi-ar fi placut sa merg.distractie placuta.:*..

    RăspundețiȘtergere
  3. sarumana mult. daca te mai ajuta cu ceva, mai vand niste rataciti pe okazii.ro si mai sunt in vanzare in sectorul C si la tribuna...dar la tribuna nu recomand...

    RăspundețiȘtergere