marți, 21 aprilie 2009

Ce mai gasim pe Gogule.

Plina de entuziasm ca voi pleca la culcare ametita si vai de capul meu, caci numai asa adorm, am facut marea greseala sa aflu ca este ceva important cu 22 aprilie prin navigatul pe gogule.
( google.)
I-auzi:

"Ziua Pamantului a fost fondata de senatorul american Gaylord Nelson, cu scopul de a trezi clasa politica din dezinteresul pe care il arata fata de mediu.Aparuta in 1970, Ziua Pamantului simbolizeaza lupta impotriva poluarii si problemelor climaterice. Spre deosebire de mai noua si deja mai populara Ora a Pamantului, Ziua Pamantului (Earth Day in engleza) se sarbatoreste in fiecare an pe 22 aprilie si nu presupune o actiune simbolica precum stinsul luminii.

Cu toate acestea, Ziua Pamantului a avut un rol foarte important in mediatizarea problemelor climaterice ale Pamantului. Ea a dat nastere unei organizatii (Earth Day Organization) cu filiale in peste 170 de tari si rezultate notabile in constientizarea omenirii asupra problemelor de mediu, efectelor poluarii, etc ."


Da, etc.

Am zis eu fara sa stiu, ca Pamantul are o zi anume, cum sa il transformam pentru a reusi sa-l iubim .

Imposibil.
In fine. Sa fie si ziua Pamantului!

Si un citat de care ma intreb cine a fost in stare sa il compuna caci, de-ar avea Pamantul glas, cuvinte si opinii.... "Ma numesc Pamant, dar unii imi mai zic si Terra. Cand m-am născut, m-au asistat stelele, iar luna mi-a ursit sa traiesc o vesnicie .
Am implinit cateva milioane de ani. Pentru un om ar trebui să fiu foarte batran. Chiar am aflat de la ei ca m-am nascut in ziua de 22 Aprilie, in urma cu milenii [...]. Acum sunt iarasi mandru de oamenii mei si-i voi arata in continuare Soarelui, spunandu-i "Uite acestea sunt oamenii mei, care îmi fac in fiecare an cate un cadou, pastrandu-ma curat.
Multumesc oameni buni!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu